Monday, October 17

Aku Macam Katak Bawah Tempurung

Salam,
agak2 kalau baca tajuk boleh tangkap ke cerita aku ni..haha
xboleh kan..xboleh..aku tau da..huhu
bukan ape lah ini sumer sebab aku dok study kat Muadzam ni..Bandar besar sangat sampai ape jadi pun dah x menang tangan nak tau..haha
Bukan ape makin teruk aku tengok surat khabar metro hari ni..pergh!
Apa nak jadi ngan dunia sekarang ni..harap kerajaan try buat something la..
Ada ke negara nak negara tu makin mundur tapi serious cakap makin lama makin mundur Malaysia ni..aku cuak rank jenayah naik je lah..

Maybe ramai yang tak ambik peduli tapi ni negara kita kot..kita kena amek tau.."wahhh kuat main politik aku ni"..
Korang tengok x metro arini..muka surat depan papar bakar isteri hidup2 sebab cemburu..tak ke gila..memang aku xnak kahwin lah camtuh..mati aku kalau dapat laki cmtu..haish..simpang malaikat 44..

n then article kecik kat sebelah pulak..potong anu suami, campak dalam sungai..aku bujet laki dia curang la kot..haa gatal sgt..hilang trus dah x yah gatal2 lagi dah..pompuan ni kalau dah bengang abis satu dunia ni..cumer kitorang ni kaum hawa ader belas kasihan..berperikemanusiaan..

So, motif entry ni just untuk bagi tau lah kat korang yang dunia makin lama makin teruk..jadi, tambah2 lah keimanan dalam diri..mana keluarga yang dalam kesusahan..kesedihan..ade hikmah nyer untuk ingat Allah tu selalu..bagi yang happy memanjang..pandai2 lah ubah2 sikap..
so, sini je lah..salam korang..

No comments:

Post a Comment