Monday, July 4

Bowling Day

             Haloo! Hari tu akak aku cuti then ingat nak pergi tgk 3 2 1 cinta tapi pergi IOI takde lak. haha. nasib. Last2 aku decide pergi main bowling je. haha. Nak gak usha family aku main bowling camner. And lepas hari tu aku decide nak main bowling tanpa diorang. bhahahahaha. tak de arr. diorang main kelakar doh.
             Semestinya ada gambar aku masukkan, selalu nya aku main tak tangkap gambar pun tapi akak aku ni excited lebih sangat sampai video pun dia amek gak. Ada satu part tu da lah tengah amek video pastu boleh plak bola ke-belakang. Aduih! Aku tutup muka je. haha.
             So, ni lah gambar yang di tangkap.
 ni game pertama.
yang kedua punyer terlupa nak tangkap..hehe..
 yang ni game ke tiga punyer.
Aku bukan tau maen sangat pun tapi takder lah asyik masuk longkang kan. haha.
okay ni gara-gara terlepas target. haha.

okay ni sebab tggu bola adek aku lambat sangat. Adeq aku tu kecik je lagi. so, takder bola yang sesuai. 
semua bola yang dia guna dia tolak jer.. huh.. aku pun penat menunggu bola tu langgar pin.
Standard lah kalau lepas buat something mesti pergi tandas. haha. tapi perlu ke tangkap gambar dalam tandas. tak lah. "cermin tu jer menarik perhatian aku."

Lepas tu ape lagi, makan time!!! 
Aku n akak aku makan sizzling yee mee, mak aku n adek aku makan nasi ayam.



 then jalan2.
siap satu entry. kan senang....huhu

No comments:

Post a Comment