Friday, July 8

Kepala Aku Pening Gara2 Baca Blog Orang

Kepala kau pening wey? btol ke?

Betol weyh. Cuba pegang.. denyut2 weyh..

              Aku baru jer lepas membaca ntah berapa blog ntah tadi. Lagi banyak aku baca lagi pening sebab dalam blog dia bersepah bagai. Tak reti sapu blog ke. Aduhh! haha. Bukan korang ehh. Blog yang aku cakap ni aku tak follow pun. hehe. Kadang-kadang aku follow blog yang input elok walaupun bersepah dan takder input tapi blog teratur dan tersusun tapi macam mana kalau takder input then blog bersepah. Sumpah tanak jejak blog dia. Penuh entry dia dengan sarang labah-labah. Okay itu aku yang menambah.
              Aku bukan nak cakap apa lah. Blog aku pun bukan ada isi and lawa sangat tapi jaga lah blog tu macam jaga rumah korang. Ini aku tak baca lagi aku dah rimas. Lepas tu ada satu blog ni, aku tak tau mana satu entry dia mana satu comment dia. Mak aih bersepah! Berselerak! At least kalau tersusun alhamdulillah tak datang penyakit kat orang yang membaca, tak membuatkan orang rimas dengan blog kita, tak membuatkan orang unfollow kita. Bagi aku dalam blog ni, bukan kisah berapa ribu orang follow tapi yang penting baper orang baca entry kita. Dekat situ menunjukkan entry kita ni best ke tak. Setakat orang follow tu kadang-kadang orang main follow and tak baca pun entry diorang just nak orang tu follow dia balik. Apa daa.
              Bagi aku baca entry orang lain sangat penting, some people suka membaca jadi berjuta entry dia baca pun dia tak kesah walaupun 3 orang follow dia. some people suka menulis, dia buat entry berjuta and mengharap ada orang baca. Secara jujurnya aku suka both tapi yang penting kerjasama ada mood untuk membaca and menulis lah.
               So, hope korang melawa, menyapu, menge-mop entry korang supaya sedap mata  memandang untuk teruskan pembacaan aku. Ini tak dah sampai klimaks aku malas nak baca terus aku tutup blog tu. Sorry to say kalau orang itu adalah kamu (yang terasa la)

3 comments:

  1. m'bebel dia. hbs BERSIH la blog kau ni?? ngahahahaha~

    ReplyDelete
  2. ainaa.. aku tak kata bersih ehh...boo.. haha..tapi at least tersusun lah.. sebab tu kau dtg komen kan.. haha

    jameelah: aku tau..dah jejak dah

    ReplyDelete