Tuesday, December 27

Final Examination is tomorrow!

Assalamualaikum w.b.t.
Lame nye weyh x menaip untuk upload blog ni..huhuhu..menaip assignment boleh dikatakan selalu..uhuk!
Pape pun esok dah start final exam..esok subject yang most aku x berapa minat which aku dpt carry mark pling rendah yg aku x pernah dpt selama ni.. Ya Allah! nampak x berapa teruk nya aku..mana x nyer aku dapat 35/60..x naya aku.. x cecah A- apetah lagi A walau aku full mark untuk final ni pun..
Tapi disebabkan carry mark macam tu.. tu yang study bagai nak raakk tu..huhu..tapi x pelah benda dah nak jadi..time midterm xnk study btol2 amek la kau result macam tu.. haha..
So, apa yang aku buat untuk result aku bagi se-maximum yang boleh..
how? ini lah keje aku..
pintu almari pun boleh ~~

Kalau pintu almari pun dah macam tu, ini kan lagi meja study..

cupboard pun boleh..selagi mana boleh ditulis..situ lah aku tulis..

dan alhamdulillah aku dah hafal sumer..sekarang tggl nak study untuk MCQ jer.. harap dkt MCQ aku jawab dgn penuh berhemah..ihik!

Kenapa MCQ aku cakap macam tu..sebab dalam subject Malaysian Study ni jawapan yang pertama aku bulat mesti jawapan tu salah..hahaha..tapi kalau subject lain..kalau aku ragu2 soalan tu then aku tukar jawapan..jawapan yang pertama mesti betol..erghh! nampak x betapa x suka nyer aku dengan Malaysian Study ni..hehe..tapi suka tak suka..nak tak nak memang keje aku buat masa sekarang kene study...

So, good luck untuk student2 yang lain jugak..harap korang better dari aku..do your best! because this is the first sem..sayang kalau tak study btol2..

No comments:

Post a Comment