Tuesday, December 6

Good news and some bad news.

Harap entry ni sikit jer. hehe.
first the good news is aku dapat "good mark" dari miss Rajeswari subjek management. Alhamdulillah.
dan standard lah syukur sebab assignment dah anta.
Then, smlm dlm midterm IT n alhamdulillah ok lah jugak cumes slack kat quiz 1 tu. mmg aku tak baca pun. tapi xd lah x baca langsung. aku rasa aku jawab laju je macam x derk salah satu pun. HEBAT2~
Hari ni pulak dapat midterm Akaun. Walaupun aku expect lebih dari tu tapi ibu cakap bersyukur apa yang ada. hehe. btw, thnx Madam L sebab sudi tanda paper midterm.

Then the bad news, hari ni ada aerobik n group aku lak yang pertama. pergh! cuak n panas sampai kepala. dan seperti biasa tunggang langgang. haha. but, some bagi good respond jugak kata step best tapi laju. haha. kalau perlahan x berpeluh la aku. hehe.
Then, ada lagi 2 assignment. x paham aku nak dekat2 final ni macam ni pulak daa. assignment aerobik satu. satu lagi english. aku try je lah buat ape yg patut sebab sememangnya mood aku untuk buat kertas kerja dah takde. yang ada semangaat berkobar2 menanti carry mark n final exam nnt.
Macam bad news ni banyak jer..
title kena tukar kepada Bad news and some Good news lah rasa nya.
Kelas agama pulak minggu ni ade presentation n bukan aku yang present. hooray! but, mggu depan present Malaysian Study. awww lemau je bunyik.
Plus, aku dengar ni dari mulut orang la..n buat aku gila vav punyer cuak.. Ustaz da tanda paper midterm and yang paling rendah adalah cer teka cer teka.. 3/30..gilaaaa..aku harap lebih setengah aku sgt2 cukup bersyukur da.. aku rasa soalan dia x susah mana tapi..almaklumlah teori ni mmg aku x ley nak wat per. aku mmg lemah bab2 menghafal..byk benda yang aku guna ayat aku sendiri. tapi aku takut je lah jawapan aku tu x diterima dek akal. haaaa..xnk3! gedik!
dah tu jer..byeeee...

No comments:

Post a Comment