Sunday, September 18

dah bersawang blog aku nih

Salam sumer..

Ya Allah dah berzaman rasa-nya x update blog en..huhu..
Aku rasa last aku update seblum cuti sem..ni aku update btol baru masuk uniten..

Cuti 3 bulan ni aku x derk lah wat aper sgt..kejer 7e jer..hahaha bujet nak carik kejer ofis..x dpt2..susah gak nak carik..yang tempat aku check lepas spm tu dah tukar pulak..elok sgt lah..alamat aku kejer 7e je la..itu pun part time..
Cuti 3 bulan ni macam2 gak yang jadi..sedih happy sumer ada..
Mostly sedih la..mungkin sebab tu aku tak teringin nak menaip kan blog kot..
12hb8 akak aku accident dekat ampang x silap..kawan baik dia meninggal n driver just trauma... akak aku lak koma dlm seminggu lebih kot.. ambik masa gak sedangkan sekarang pun x sihat sepenuhnya..hurmm..pape pun..Al-Fatiha buat Kak Mazrah yang memang rapat ngan family kitorang..diorang pun kawan dari sekolah rendah lagi..

So, korang nya cuti camner lak..?? happy?? Sedih?? haha..
aku punya happy story sekejap jer..dalam 5 hari camtu..sbb aku kapel ngan sorg mamat ni, famie..tapi kejap je lah..dia x abis2 wat hal yang sememangnye aku x ley nak tahan..so, aku end just like that..
baru2 ni dia text aku..kata mintak maaf sumer..tpi aku x nak lah sbb aku x rasa dia berubah..huhu..

Ok lah..xnak berjela2..esok aku update lagi..plus, tomorrow is a big day..esok start class and hopefully classmates yang elok dan bertauliah..at least kalau aku tnyer something ade lah respond dari diorang tu..hehe..al-maklumlah aku ni bukan pandai sangat pun..haha..
ok wassalam..

No comments:

Post a Comment