Monday, September 19

First day pun da ponteng kelas

salam korang..

so, agak2 tajuk tu kalau bapak aku baca mengamuk x?? hahaha...mesti lah..
bukan sengaja ok..kelas kol 9..lepas subuh aku tak tidur pun..dah siap dah..tapi most sibuk dekat wisma settle itu dan ini..jadi..pukul 2 punya kelas baru pergi..Madam L..lecturer yang aku dah kenal so x perlu lah kekok sangat nak bertanya kan..huhu..

Jadi ari pertama aku just amik offer letter walaupun aku dah ambik awal dkt uniten bangi tapi aku amik gak sebab aku ni asal offer letter mesti hilang.,.macam foundation aritu..huhu..sesukati aku jer nampak kertas mesti nak ronyok n campak dalam tong sampah..huhu..

pape pun aku dah lambat sekarang..tunggu sambungan pas aku blik kelas nnt..hahaha..:D peace..

harap kelas sumer berjalan dengan lancar and aku harap sem ni x derk jadi class rep lagi..xtau pehal tapi most alasan aku sbb malas nak kutip dr budak2 ni and malas nak berjalan untuk fotostat kertas2 yang berlambak tu..hahaha..

ok salam..:D

No comments:

Post a Comment