Monday, September 19

Sambungan...

So, entry ni untuk sambung entry yang sebelum ni,..
kan senang kalau aku biar je laptop ni terbukak n balik kelas aku sambung...xyah susah2 nak buat 2 entry ye x..bengong gak aku nih..haha

kelas kol 5 tadi miss Izzatul..umur dirahsiakan..aku bajet 27 lah sebab dia ade dip ngan master..so,aku tambah tolak bahagi darab sumer ade dlm 27 la..n aku gerenti dia pandai sebab dia pure UITM..huhu..
Dia ajar subject computer something2..haha..first day standard la kalau x igt nama subject kan''..

Apa yang best nya aku kuar kelas je Farah A text yang dia dah masak..suh balik makan..haha..makan je lah keje dia..cmner nak diet ni..huhu..

Apa yang tak best nya..tadi hujan lebat dan aku sejuk, masuk kelas bertambah sejuk, keluar kelas kuku biru..korang nampak x aku punyer kesakitan, kesempitan, kegeraman, ketidaktenteraman aku disitu..tapi orang kata hujan itu rahmat..jadi dibiarkan je perasaan aku begitu..
And then, kelas aku mostly lecturer kata over 60 persons kot..kot la..maknanya budak stpm n dip x masuk lagi...penuh la kelas tu kang..and aku pulak mmg cepat leceh kalau kelas berjuta bagai..uniten ni nak untung la tu..haha..teeett!..
Tapi kalau aku jadi owner uniten pun aku sapu je budak2 nih..janji bayar sumer..btol x? its all about the money money money~~i need your money money money..

dats all for today kot..kalau aku rajin aku update lah..lagipun bukan ade makhluk pun baca..aku rasa lah..

:D xoxo.."tak yah nak xoxo sgt la kan."

1 comment: