Saturday, January 8

After Dinner.We Supper.haha..

Assalamualaikum dimulakan..hee :)

waaaa! duk kat muadzam banyak mkn woo..
semalam dinner kat fo0dcourt yang cantik..hehe(cm perli je)
aku order kuey tiaw goreng basah..biase lah tu..fevret..
makan dinner plak ngn si anis nih..housemate aku..alaa yg follower aku tuh haha..
pastu..balik umah lepak2..tgk the lord of the ring 1,2,3..
giler lama x tgk...handsome pakwe2 aku dlm tu sumer..
abis tgk movie kitorg lapar blik..adalah dlm pukul 12am....
anis nyer idea la nih...haha...
aku pun masak lah...kentang rebus...jadi lah macam nih...
knaper stgh ade kulit setgh x derk kulit...
sbb mula2 aku buang kulit 2 biji...mls punyer pasal..aku rebus jer cm tuh..
sbb tu arr jadi cm tuh..hahaha..
pastu kejer si anis nih...tukang kopek jer..hahaha..
lepas tu aku masak bnder yg kat atas nih....ape nama dier...kacang pangang..
tpi aku letak terlebih air..then aku letak sos cili life tu..huhu...
boleh tahan lah rase dier...

telor 2 biji untuk 2 org...yg ni masak biasa jer...telur kacau..huhuhu..

ini kentang rebus tdi setelah dilenyek2kan oleh aku dan anis..hahaha....
nmpk cm x selera tpi sedap weyh...huhu
mcm mknn bujang laki2 pun ade gak..haha
ni lah hidangan dier...yg biru tu pinggan aku lah..huhu..
setelah di hidang n dihiaskan..ini lah hasil nyer..
ni pinggan aku nih..haha...sedap en..fuh!! giler layan ouh..
cm omputih dah aku nih...hahaha..
ni pinggan anis setelah beberapa minit kemudian..hahaha...

ini pinggan aku setelah beberapa kali tambah....huhuhu
tinggal hotdog n kentang seciput je tuh... 
setelah beberapa saat...
.....
pastu kitorg kemas n masuk tidur....hahaha....kenyang..burp..alhamdulillah...
akhirnya waalaikummussalam...

No comments:

Post a Comment