Friday, January 7

Today's Feeling

pagi yg indah mmbuatkan aku bersemangat nk turun g dobi basuh baju..
ape2 pun assalamualaikum...
aku nyer feeling arini ok jer..
huhu..tadi bangun pagi..cuci muka berus gigi..
mandi beberapa minit selepas itu...
dan kini aku sgt wangi..hehe..biasa la..
bru tdi aku g basuh baju...aku letak sabun berdozen..haha..
sekarang lappy aku menunjukkan pukul 4.12pm
wah3! xsedar dah petang...aku  pun blom lagi...
feeling tension aku semlm dah ok dah...
now i feel fresh and like always...huhu..
semlm lepas dpt paper quiz costing y aku bengang bagai nk rak tuh..aku dpt paer quiz math..
alhamdulillah full mark...ho0ray!..
tpi aku kene study lagi untuk meningkatkn daya pengetahuan aku ni bertambah baik..
yelarr...bulan depan final...aku x nk aku luper matlamat aku masuk universiti nih...
duduk kat sini aku pening2 lagi...
tpi sekarang aku dah tau cmner nk kekal kan duit aku untuk belanja hundred in two weeks..
huhu...hebat kan...kwn2 aku sumer abis bley dikatakan hundred a week lah..
paper pun congrates to me..give a big clap for me..
huhuhu...korang sumer dah mkn ker..
aku lapar giler kot...aku x tau nk mkn per...
yg ader kat umah ni...maggie ayam, goreng, itik...
sup campbell..tu jer aku ader..hurmm..
tpi disebbkan aku lampu merah arini..
aku nyer perut x mintak diisi..cumer mulut nk mengunyah jer...
paper pun aku dah lamer teringin nk mkn lamb chop...jom g wawa inn jom..huhu
biler la aku nk ambik lesen ni kan..haiyaaa...biler dan biler...
aku takot lah tgk muker jpj tu...huwaaa...
lagipun xnk pikir dulu...target aku skunk final aku...
mintak2 dapat dean list...
u must dean listed! if not..hurmm..repeat lah weyyy...
huhu...bcos of my feeling today is like..just fine...my face should be like this..
that's me... okay till here then..
go0dbye n see you later.. waalaikummussalam..

No comments:

Post a Comment