Wednesday, January 12

Snakes and Ladders Day..

asslamualaikum..hehe..
tibe2 tiringin pulak nk blogkn aper yg jadi hari ini..
cam biasa arr group aku nombor 8..
buat game snake n ladder tuh...
aku igt nk masuk kan gambar..fuhh! mesti meriah tpi gambar kat org laen pulak..
xper2..blog pasni aku letak gambar tuh..huhuhu...
best giler arr tdi tpi memenatkan ya amat...
smpi kaki aku xrase paper...(tu lah gatal sgt pki heels) hehe salah saper...aku lah..
paper pun mmg puas giler arr..aku bwk blik guler2 byk nk mampus..huhu..
aku rase game akku lah pling cpat tutup...hadiah abi9is cepat...
yelarr..saper cepat dier dpt lah kan...adil kan..
tpi tdi mmg penuh giler lah lobi auditorium tuh...aku baru perasan yg budak foundation ni ramai rupenyer..haha..
paper pun..aku nk ucap tahniah kepada kwn2 aku yg berjayaq menghabiskan hadiah masing2..
plus3!! aku baru jugak perasan yg budak uniten ni ade yg handsome2 rupenyer..hahaha..
almaklumlah dulu aku not available tu yg muka handsome cm justin timberlake pun aku xnmpk..
sekarang dah single baru nmpk..hahaha...gatal nyer aku nih..
tpi aku bersyukur aku single sekarang..sbb kredit aku x derk lah cepat habis..
n duit aku pun dapat saving byk dr ygbiasa..yg biasa tu rm0.00..hahaha..
so dpt simpan rm0.10 pun aku dah bangga dah..haha..
n tadi budak degree ader bg flyers pasal ader prom nite mlm 12febuary tuh..
12 feb pulak last exam..aku teringin nk pergi..tpi x tau dgn saper..
saper xnk...aku x nah pegi prom nite pki mask..aku teringin gak..
selama ni g prom nite..dinner..aku pki biasa jer..huhu...
tpi ntah lah boleh ker x...kener tanyer abah dulu lah jawabnyer sbb sem ni abah dtg amik..
ho0ray!!!...aku tau bapak aku bosan dtg muadzam nih...
yelar maner x nyer kakak aku dah 3 org belajar kat sini..
tu yg dier bosan tuh..huhuhu..
k lah sampai sini jer..nnt lah aku masukkan gambar2 kat booth hari ni..daa..
waalaikummussalam..

No comments:

Post a Comment