Monday, April 18

Blog Realiti Konspirasi

most dr korg msti tau ni blog siapa kan..ni blog tuan zackzukhairi.. dia ni byk gak bg inspirasi kat aku.. best kot bcer blog dier and entry2 dier, sumer (1)x membosankan..respect lah dier tuh.. 
aku yg study kat uniten nih pon dah popular sgt dah pasal dier nih...mner2 citer pasal dier..
kadang2 kitorg rase dier nih lelaki yg perfect lah..kitorg member2 kumpul rmi2 siap try nk crik dier lagi kat seremban tuh..punyer la kritikal..bhahaha...jgn ckp kuat2 perasan plus terbatuk2 lak dier tu kang..
hahaha...paper pown dier memang ok lah..
(2)giler tersusun ayat dier and senang buat aku faham.. plus biler dier start merepek tu kadang2 aku boley nmpk aper yg dier merapu kat dpn lappy...cheyy ini dah kritikal nih...tpi relaX jer..xnk kecoh2 lah...
then kalau bacer entry2 dier...(3)tajuk entry msti pelik2..kadang2 menarik..huhu..
paper pun xnk  lah buat dier tu cm disanjung giler...kiter org malaysia relax2 suda..xperlu itu sumer..
huhu..plus, (4)entry dier byk input..bnder yg slamer ni aku x tau pun aku tau...
lg satu ni yg best...(5)byk zaman bebudak dier igtkn balik pasal zaman hingusan aku..huaaa..giler rindu oh..
actually..aku x derk bnder nk ckp..tdi bru bcer blog dier..tibe2 rase nk ckp pasal dier..huhuhu...
k lah korg..aku nk g kelas sebenarnyer nih...assalamualaikum..
cukup pasal zack..pasni pasal aku pulak..

No comments:

Post a Comment