Wednesday, June 22

Apa kena dengan MAD HOP??

Haloo3! Kembali menaip.. Okay, kalau korang baca entry2 aku sebelum ni aku ada cakap pasal yang aku suka kasut kan. Tapi entry tu aku cakap aku suka high heels. Tapi aku ni pun manusia biasa jugak la. Aku pun minat sneakers jugak. Ala2 macam gaya Avril Lavigne tu. huhu.
             Tapi aku tak nak cakap pasal kasut sneakers aku nak cakap pasal kasut MAD HOP. taraaa!
Dah sampai Malaysia dah MAD HOP ni. Ni yang bertambah bangga aku menjadi sebahagian daripada rakyat Malaysia. Walaupun Malaysia ni lambat sikit update pasal benda2 ni semua. "takderk bajet la wey". Tapi aku je lah yang panggil kasut. Padahal dia lebih kepada alat permainan sebenarnya. hehe.
             Dengar citer alat ni boley membakar lemak juga. Itu yang aku suka dengar tu. haha. Al-maklum-lah berat aku dah naik 2kg beb. pergh! Tapi bila tengok diorang buat trial haritu. Cam menakut-kan jer. Yelarh benda ni boley buat kita melompat setinggi 5 kaki. Tinggi aku ni pun lebih kurang 5 kaki. pergh! Cuba korang bayang-kan korang syok2 melompat tiba2 melayang tempat lain. Mau patah tulang2 aku kalau salah landing nih.
             Tapi apa2 pun kita kena lah support industry kita btol x? so, mana yang berminat pergi-lah order or aku rasa dah banyak kedai jual ni. Mau untung maa. huhu. Ok itu saja dari aku.

p/s: Good nite and have a sweet dream. (sorry lah tak letak gambar. Aku tak tau kenapa lembab sangat internet nih. Korang usha kat google sendiri lah erk..salam)

No comments:

Post a Comment