Thursday, June 16

Kenapa Cokelat Campur Biru??

Setengah dari member aku selalu tanya “kenapa blog kau nama cokelat campur biru”. Setengah member aku pulak fikir Cokelat+Biru=warna ta*k. haha. Buat per lah aku letak benda tu sebagai nama blog aku. Apa lah diorang ni.
                Korang nak tau x? Aku tau gerenti ade yang cakap "tak nak tau pun". Haha. Tapi aku nak bagitau jugak. Huhu. ;P
                Actually ni warna yang aku nak gabung-kan jadi satu theme. Theme? Theme apa? Tema kahwin aku nanti lah weyh. haha. Ada yang cakap tak lawa lah. Actually dia yang tak pandai bayangkan. Aku maksud-kan Dark Brown dengan Aqua Blue. Sangat lawa okay. Aku dapat idea ni time aku jen-jalan dekat mall ape ntah ari tu. ter-nampak katil yang sangat besar dan sangat cantik. Tilam warna Aqua Blue then bantal dia sumer warna Dark Brown. Lawa weyh. Tak caya jom usha.


Ni standard aku amik dalam google lah.. kalau korang nak tengok type je BLUE-BROWN BEDROOMS dekat google tu. Tapi yang aku tengok dekat mall tu tip top lah. Lagi lawa. 
Jom usha barang kahwin lak.


Yang ni boley jadi gift lah sape2 yang datang wedding aku. chey. Dalam kelantan kita panggil sisa. Bahasa selangor aku lupa pulak. Kalau dulu kita bagi telur rebus and sekarang dah jadi trend untuk bagi gula-gula. huhu. Entah lah, aku pun tak tau kenapa orang tak bagi telur rebus da. Ayam sekarang dah kurang subur kot. hehe. 


Yang ni meja tuk hidangan all the things sumer. Okay lah sebab kebanyakan nyer orang guner alas meja putih. Kalau kotor tak sedap mata memandang untuk tetamu lain pulak kan. So, kalau gelap ok lah. Ang plus ada satu wedding ni aku pergi dia pakai alas meja warna Orange. Smart giler. Kesan minyak tak nampak. So, kalau aku datang lambat pun nampak cam aku ni di-alu-alu-kan jugak ar. huhu. 


ni boley di-letakkan dekat meja pengantin. huhu. 


Okay, kek wedding aku tak derk lah macam ni en. Aku kalau tengok kek cam ni terus aku tak nak makan. hehe. Sebab aku gerenti tak sedap. Setengah wedding yang aku pergi kek dia besar bagai, tinggi sumer bile rasa tak nak makan lagi. So, membazir lah kan. Membazir itu amalan syaitan. So, aku nak kek aku lawa and sedap lah. of course la kan. huhu. 


And gambar ni tarik perhatian aku. huhu.

p/s: Aku hope aku dapat impian theme color untuk wedding aku. huhu. 

2 comments:

  1. coklat camput biru??...ehm...kombinasi warna yg tbaru..xpenah lagi nmpk wane nie org wat..huhu..nmpk cam suram skit..hehe..tapi xpelah..majlis masing2...=)... good luck dalam mcipta kelainan key..=)

    salam...jenguk jengah anda di sni..=)

    ReplyDelete