Thursday, June 30

Bugatti Veyron

Aku ingat lagi pasal kereta ni. Waktu sekolah menengah time form 2 or 3 tak silap, kitorang kena buat oral presentation untuk BI. Then, aku nyer presentation pasal bugatti veyron ni lah. Hebat! Power!
               Kereta Bugatti Veyron ni sport version dan semestinya seperti yang kita tau kereta paling laju di-dalam dunia. pergh! Boleh bawak gi Muadzam ni. Haha! "alamat hancur lah kereta tu, dengan jalan lubang-lubang" takper aku setia dengan bas MARA Liner aku. haha. Oh! plus, dengan top speed dia 431.07 km/h (267.85 mph). Tak ke gila. Gi umah nenek aku tak sampai 10 saat. gila. Bayang-kan gi rumah jiran sebelah baper lama?? tak ke gila. 0.00001 saat tu. (tak derk fakta yang mengata-kan itu, aku yang menambah. jalan kaki suda) 
               Ia di-reka dan di-usaha-kan oleh German Volkswagen Group dan di-keluar-kan oleh Bugatti Automobile SAS di headquarters di Château St. Jean. Sapa nak order boleh lah. Tak pernah lagi aku tengok orang Malaysia pakai. hehe. Aku harap aku orang pertama. (Jangan perasan lah weyh, gaji 5 angka belom tentu mampu.) 
               Hebat sangat ker Bugatti ni??? Lawa ker?? jom usha..








Apa lagi weyh. beli jangan tak beli..

1 comment:

  1. Sudah ada tiga Bugati di Malaysia, nak tahu sapa..

    http://planetwan.blogspot.com/2011/08/2-bugatti-veyron-di-malaysia.html

    ReplyDelete