Thursday, June 30

Bila boleh beli ABBEY DAWN ni..

Apa benda Abbey Dawn ni?? Brand Abbey Dawn ni adalah design collection daripada Avril. Baju dia tak yah cakap lah. Best woo! Aku hope sangat dapat beli brand ni tak lama lagi. hehe. "kerja tidak ade hati nak beli" kahkahkah. Takper. Angan-angan itu penting. huhu.
          Kalau korang berminat korang beli lah sama. Then dress up macam Avril jugak. hehe. Aku tau korang tak minat. Yang penting sekarang aku yang minat. Plus, harga dia macam kita kena sedia-kan awal-awal lah alamat-nya.
          Buat masa sekarang Abbey Dawn tak der lagi aku dengar dekat Malaysia lah. sobsob. So, kena order dari U.S lah. So, cam biasa kalau dari U.S ni susah untuk dapat baju yang agak menutup. Jadi aku ingat kalau first aku nak beli brand ni aku nak beli dia punya sweater dulu. hehe. Walaupun Malaysia ni tak lah sejuk mana "sejuk pejadahnya" tapi mesti ada guna-nya ye tak? Tapi benda yang aku nak beli sebenarnya jaket kulit Abbey Dawn (yang kat sebelah ni). Lawa-kan luar hitam dalam pink. huuuu. nak nak nak nak! Sabar itu separuh dari iman. hehe. Tak tau lah korang minat ke tak. Tapi aku minat sangat woo. Kalau boleh aku pun nak wat collection sendiri gak lah (hanya sekadar menulis).
           Kalau lah aku kurus macam Avril. Oh! Avril. hehe. Aku nak beli seluar dia gak. Seluar ni more kepada skaters kan. Kasut skaters kalau aku ada duit lebih beli kat Vans pun boley. hehe.
           Tapi aku tak puas hati sebab Abbey Dawn takderk kat Malaysia. Korang tolong like page ni..
--->>>We want Abbey Dawn in Malaysia!!!!

p/s: okay thanx for your time. :D

No comments:

Post a Comment