Tuesday, June 7

Nora Elena


halo0! kembali menaip.. hihi..
          First of all korang sihat tak.? So, entry kali ni nak berkisah sikit pasal drama tv3 yang bertajuk Nora Elena di adaptasi dari  novel Kasih yang Suci.

          Adat lah kalau aku cakap aku dah baca novel ni sebelum tengok drama ni. dan adat jugak lah kalau aku cakap baca novel lagi layan daripada tengok drama. betol tak.?! huhu.
          Aku baru je lepas tengok Nora Elena sebenarnya, tu yang nak merapu meraban pasal Nora Elena dalam blog ni. kuikuikui. Cerita ni best gila and so sweet.. "aku pun berjiwa perempuan okay"
          Cerita dia camni, waktu kecik Nora Elena ada sejarah hitam dimana dia kena rape. Then of course la, setiap saat yang dia jalani tu agak susah nak di tempuhi. btol x? Dan semestinya bila jumpa dengan lelaki atau pun teman rapat, dia jadi sebersalah. Then Nora Elena tunang dengan Eid. Lelaki yang sangat dia cintai. chewwwah! Then one day ni Eid dapat tau yang Nora Elena hilang mahkota suci dia, diorang putus tunang. Camner dia dapat tau?? tak silap aku baca novel tu, lelaki yang bernama Seth yang bagitau. Tapi kalau drama ni tak tau lah pulak kan sebab aku tak tengok episod tang tu. hish! terlepas sudaa. Tak lama lepas tu, Seth, bos kepada Eid try amik hati si Nora ni. Then diorang kahwin sebab mak Nora. Seth ni buat macam tu sebab nak balas balik kesalahan dia sebab dia yang rape Nora tu. hurm. After that diorang live happily ever after. Banyak lah actually benda yang berlaku. tersangat lah best. huhu. Kalau korang nak tau korang baca lah novel dia. Takpun dok depan tv hari isnin hingga khamis pukul 7 malam. Jangan lupa solat pulak. huhu.
          Dalam drama ni, yang pegang watak Nora is siti saleha and yang pegang watak Seth is Aaron Aziz.
So sweet. hihi.
p/s: Tengok jangan tak tengok..! Baca jangan tak baca..!

No comments:

Post a Comment