Thursday, May 12

Furuku kara no yūjin

Furuku kara no yūjin bermaksud kawan lama. Actually ni aku nak sambung entry sebelom ni. hehehe. 
so, aku tak tahu nak start dari mana. selalu orang start ada introduction then content then input then conclusion. arini aku nak start dari conclusion lah..haha..tak der arh.. jap gi aku yang mereng.


          sebenarnya aku tak nak lah kawan-kawan aku yang laen terasa sebab tak der diorang bila baca blog aku, walaupun hakikat nya tak de sapa pun baca blog aku. wakaka. ni semua kawan aku dari sekolah. kira classmate aku lah semua yang kat bawah ni.


tengok..kan ramai tu. tapi ada gak member-member aku yang dari kelas laen cuma gambar tak de la pulak kan. kalau kau perasan. aku nyer port tengah-tengah bagai. comel-kan. kuikuikui. 
aku tak tau macam mana nak citer pasal kelas ni. kelas ni happening giler. banyak gak cikgu-cikgu yang kata kelas kitorang ni best, baik and so on. tapi serious memang kelas ni best. kalau pikir2 balik, aku teringat kat cikgu Tan yang ajar kitorang subjek add math ngan math. aku rasa satu kelas kitorang nya cikgu feveret tu lah. haha.


haa..ni dia cikgu Tan. time ni form 4 waktu hari guru. kitorang satu kelas bagi coklat jer. tapi cokelat tu aku rasa pelik. dia dark chocolate and dalam dia ada kopi. perrghh! tak silap aku nick yang bagi idea ni. haha. last2 kitorang rase ramai2 jugak. aku makan cokelat dia jer. kopi dia aku kuar-kan balik. eww. haha. tapi cokelat ni mahal oi. haa. dari kiri gambar. sheeda, zulia, afiqa, erwan, cikgu Tan, tika, teha,aku, and umi. rindu kot time ni. Dan korang jangan la tanya kenapa aku comot macam ni. haha! aku sendiri pun tak tau. Tapi setahu aku, aku memang comot. kuang kuang kuang.



Time ni aku yang tangkap, so aku tak der lah. haha. dalam gambar ni kamalia, tika, sheed, teha, zulia. kitorang time ni sumer tengah penat sebab baru abes training bola tampar. best jugak la time ni sebab pemain melaysia datang. ade empat orang x silap aku. pemain bola tampar, olahraga, bola sepak and sepak takraw. korang teka pemain mana yang kitorang usha je memanjang. hahaha. pemain takraw. tengok gambar dia ngan aku. betapa comey nya aku dia.


awwchaak! alololo.. haha. tapi tak silap aku, tak lama lepas tu dia jadi cikgu praktikal kot kat sekolah aku then dia sakit. tak tau la pulak. bukan tak amek kesah pasal cikgu tapi exam dah dekat kan. so, dengar-dengar macam tu je lah. hope dia sehat sekarang. huhu. 

korang mesti pelik, aku ni macam xderk member lelaki jer kan. takper2 tunggu nanti aku citer pasal member laki aku pulak. hukhukhuk.

3 comments: