Thursday, May 12

Gakurei

Gakurei bermaksud zaman sekolah. so, aku nak cerita apa yang aku dengan member sekolah aku selalu buat bila bosan dalam kelas. haha. foto cantik menarik tertarik pun ada. so, first of all aku nak kenalkan kawan-kawan aku dulu. hehe.
          okay, yang ni nama dia fathihah. mak bapak dia kira member mak bapak aku lah. yelarh tempat kejer sama. so, macam secara batin automatik-nya dia ni jadi member rapat gak. huhu. seterusnya...
yang kat atas dok baca buku pun nak posing maut ni nama dia shahida. nama artis dia sheeda. tapi aku se-gemble-nya panggil shit sheed. haha. aku harap dia tak kesah. hehe. sory sheed. aku mula borak-borak dengan dia waktu form 4. yelah, dah time tu satu kelas. tapi form 5 rapat gila. haha. dan seterusnya kawan baik kepada sheed.

ni nama dia atiqah. dia nak aku panggil dia eyka. tapi.. perangai dia tak sesuai dengan nama yang selembut tu. haha. dia ni ganas sikit. budak olahraga gak. aku rapat dengan dia pun maybe sebab kelab olahraga lah kot. hehe. tapi dia ni pelik sikit. tak nak cakap lah pelik apa. korang try kawan dengan dia dulu lah. haha. plus, badan dia perrgh! berisi tebal. bhahaha..sory tika. maybe sebab tu aku suka picit-picit badan dia. mantap! kuikuikui.
macam ni lah suasana nak dekat spm. haa.. kenangan-kenangan.. ada lagi relax2..








haaa..itu lah kami.. haha..thanks kepada erwan sebab penat naik turun tangga tangkap gambar kitorang. huhu.
kalau kau tengok, aku ni malas nak layan sebenarnya. aku banyak pikir spm la kot. haha.. tapi bukan ni jer kawan-kawan aku. nanti aku sambung entry laen untuk kawan aku yang laen. muahhxx.. xoxo untuk ex-classmate aku sumer..waa..rindu nyaa..


2 comments: