Sunday, May 29

Japanese Cuisine yang sedap.

perrghh!! PWTC stand for Putra World Trade Centre kpd sesiapa yg x tau diorang buat buat karangkraft.. best woo!!..kira time aku pergi tu ari jumaat tengahari time org balik solat jumaat lah.. karangkraft ni macam sale lah..novel..majalah..buku2 masakan..rugi lah sape yang x pergi...walaupun aku ni x minat baca buku tapi bila tengok buku bertimbun saper x suka ye x..? mula2 malas nak pergi sebab aku tau gerenti penat and ramai orang..aku x berapa minat kalau ramai2 sangat ni sebab selalu hilang.. hurmm.. tapi bila fikir2 balik baik ikut sebab duduk rumah bukan buat aper pun selain mem-besar-kan punggung jer..hurmm..so aku pun follow..
dah mandi and get ready kitorang pun kuar.. g bus stop..naik bas g kl central..then naik ktm pergi putra...and fyi, hari tu teramat-lah panas..

kitorang berdua ni nama jer duduk selangor..area kl x pas2..kalau nak di-ikut-kan orang asing yang ada dalam negara kita ni pun kitorang ley tanya jalan..macam kitorang pulak  melancong kat negara dorang.. bujet sampai kat putra muka dah berpeluh dah..abes make up cair.."it's melting!! ohh, noo!" xyah nak cair2 sangat-lah..
yang tak bley blah turun putra kitorang g carik banggunan bernama pwtc..?!@#$%^&*  what the heck!

"kau orang kl buat cara orang kl lah.."
"sapa kata aku orang kl..?? aku dok selangor lah.."

sanubari aku berkata2..citt!...jalan punya jalan kitorang amek keputusan "follow the people" okay..senang je...kitorang pun ikut je sapa2 yang ada kat situ..yang aku nampak banyak ramai student yang bertudung labuh..mesti minat buku ni..kitorang pun ikut..and taraaa! pwtc di-hadapan mata...senang jer cari PWTC ni sebenarnyer..sebelah THE MALL..ok lah pas ni kitorang ingat punya.."igt la sgt"..apa yang aku perlu-kan adalah map..pasni aku dah boleh ingat..okay..kitorang me-langkah masuk pwtc..perrgghh! banyak-nya manusia..cantik menarik tertarik kau memang de boom,..bukan apa..kat sana ramai student yang comel2..hekhekhek..sambil belek2 buku, sambil cuci mata..da lama aku rasa aku ni x cuci mata..suci je aku tengok muka2 dorang..bagus2..mana x nyer..korang bayang-kan..dia pakai baju kemeja putih lengan panjang..then lipat sket lengan dia then pakai songkok..peerrggghh! gugur jantung aku..fuhh! tapi aku rasa diorang ni baya adeq2 aku la..huhu.. pas satu2 store kitorang pergi..then akak aku meng-habis-kan duit nya sebanyak 100++ so kitorag bawak balik dalam 8 novel lah..best gak tapi memang penat...

Tapi kitorang x terus balik..perut x isi mana bley blah cam gituh jer..aku ngan akak aku decide nak singgah Midvalley lak..aku pun xderk hal..follow jer...kitorang g stesen ktm balik..beli tiket and cam biasa tggu ktm..ktm sampai kitorang pun masuk..time ni x ramai orang lagi...
aku: "jangan masuk dalam sangat nanti susah nak kuar.."
eyja: "apesal? x ramai pun aku tengok"
aku: "memang lah jap g sampai kl central kau tau lah"
ktm pun gerak..ting tong! bank negara..bank negara....lemah gila bunyi suara pomp tu ohh..aku rasa macam nak tolong cakap-kan je untuk dia..bank negara dah penuh skit..yelah time tu dah pukul 5 kan..orang balik kejer.. ting tong! awek tu bunyi lagi..kuala lumpur kuala lumpur...aduhh! lemah dah lutut aku..diri jer..lenguh dah..ni dah start ber-himpit da..ting tong! err..kl central kl central..
somebody.. "bagi orang kuar dulu!!" "jangan lah tolak!!" "bagi orang keluar dulu laarrhh weeii!!" suara cam pak misai jer awek ni..debuk2!! "masuk dalam lagi!!!" pak polisi dah sampai..cuak kau..baru nak masuk..lempang sekor2 kang..perempuan2..haish..cool la skit..aku ngan akak aku senyum jer..hurmm..

Sampai je midvalley aku ngan akak aku redah macam maen rugby.." ehh! beg aku ter-sangkut!!" sekali beg aku ter-sangkut daaa..di-antara 2 awek yang agak besar badan-nya..hahaha..maaf yer kalau orang tu hang..peerrgghh! adalah senafas dua aku dapat tahan..ye lah..dorang kan baru balik kejer..bau acam..nama jer perempuan..perempuan ni kalau berpeluh lagi ber-bau dr lelaki..xyah nak argue lah benda ni memang betol pun..sebab tu kalau perempuan peluh sikit nak mandi..takut balak lari..keh keh keh..xyah tipu ler korang..
sampai jer mid kitorang g tandas..x tahan nak !@#$%.. arrhh lega... pengoto' btoi naa.. normal lah..

kitorang sambung per-jalan-an g food junction kat atas tu.. makan Japanese Cuisine...sedap woo.. akak aku makan mee..aku makan set unagi.... 2 orang makan RM45.. akak aku pandang je aku...hehehe..sebab aku nye yang mahal..kuikuikui...cilake! xper adeq punyer pasal..hahaha...
yang atas ni akak aku punyer..

yang ni aku punyer...punye lah layan...
ni la akak aku..huhu

toink toink toink..


then kitorang jalan2 x sampai seminit pun..kitorang naek kat wonderpet pet store..yang banyak2 binatang tu..hehe..aku ingat nak beli kura2..tapi nanti kang kucing aku kerja-kan dia lak..hurmm..so, x jadi beli.. glider sangat comel..rasa nak picit2 dia sampai mata dia terkeluar..grr.. akak aku lak leka maen kucing yang di-import dr Aus.. aku rasa btol kot..sebab ader note dia kat situ..x ley blah nama kucing yang akak aku maen tu Bengok x silap aku..aku bantai panggil bengok bengok bengong kat situ...ada ke nama bengok..isk2..bengong btol tuan dia..harga dia lak RM2856 x silap aku..gelupp! aku rasa aku sanggup tunggu kucing aku ni buat anak walaupun hakikat-nya kucing aku dah di-mandul-kan..kesian dia...sob2..tapi late-ly ni dia hyper sket lah..maybe sebab telor dia dah ringan kot..bhahaha..mana x nya kempis jer telor dia..kalau dulu bukan maen besar lagi..haha...

then kitorang ingat nak tengok wayang..ter-serempak ngan adeq aku lak ngan member dia..sempat lagi dia ketuk akak aku RM5..xguner..! niat di-hati nak tengok wayang..tapi laen tempat yang kitorang pergi..kitorang pergi McD.. aku tau aper korang fikir.. kitorang banyak makan kan..haha..memang pun..kitorang bantai french fries jer pun...tpi time kitorang nak blah tu pakwe punya-lah comel..arabians, memang ler.. mata biru..perrgghh!.. relax madiey..relax...

kitorang chow beli hadiah birthday untuk akak ecah aku..akak aku beli-kan kimchi doll yang joy punya then aku beli yang patung goyang2 letak atas meja kerja dia..sebab-kan dia accountant..aku nyer patung tu ader tulis accountant jugak..then kelik trus..

No comments:

Post a Comment