Thursday, May 12

Home Alone

hye hye hye!! welcome back!!


                 Hari ni rumah agak sunyi dan ter-masuk-lah muadzam sekali sebab banyak yang dah balik rumah masing-masing. Yelarh, mengikut calendar rumah korang ari selasa minggu depan kan Hari Wesak. So, ramai yang blah awal lah kira-nya ter-masuk-lah roommate aku si eyka ni. Walaupun dia gerak tadi tapi pagi tadi punya kelas tak juga bangun. Bujet macam turn dia pulak lah cakap bila member-member kitorang tanya mana aku. Dia nak jawab aku tido lah. Haha. dia tak sedar ber-juta kali classmate aku tanya mana dia and aku jawab dia tido. Bukan classmate aku jer tanya, soul mate aku pun Tanya gak. Okay yang last tu aku tambah. Aku ni mana lah ada soul mate kan uniten ni.  So, aku lah pe-menang-nya.

                Di-sebab-kan diorang ni sumer dah tak ada, and rasa macam muadzam ni tinggal aku sorang jer, boleyh lah aku jadi “mem” besar hari ni. Alaa kalau satu rumah ni tak ada orang sekali-pun topup elektrik tu jalan jugak. Ntah apa ntah. So, topup elektrik tinggal Rm27 cam tu lah. Laju gila turun. Bukan apa la, semalam tidur lambat sebab buat assignment finance. Al-maklumlah esok due date. Pagi-pagi aku bangun terus cuci muka, berus gigi..tak de’ masa nak ber-manja atas katil da. Cuak gak kalau tak dapat siap nanti tapi at last siap jugak. Alhamdulillah.

                Aku sebenarnya dah merapu ni, nama pun home alone. So, tak de’ benda nak cerita sangat. Haha. sekadar nak menambah-kan entry. Tak per, aku hope malam ni aku ada idea nak tulis blog. Kuikuikui. Owh plus, arini aku rasa macam ter-ingat dekat somebody je. Tapi tak tahu siapa. Hurm.

                Last but not least, credit aku dah abis lah. Sob sob. Kay lah nak layan youtube sat. daaa.
Give a big smile to you all. ;)

No comments:

Post a Comment